SNLR - Antwoorden op vragen


SNLR - Antwoord op vragen

Razendsnel en stabiel internet via glasvezel: ben jij al klaar voor die toekomst?
Keuzevrijheid - Beste kwaliteit - Frisse wind

[C. Knook, ambassadeur]


  1. Op welk publiek richt u zich bij voorkeur?
    SNLR richt zich vooral op de jongvolwassenen. Zij willen op een andere manier tv kijken dan aantal jaar geleden. Daarom bied SNLR de mogelijkheid alleen de TV app zonder tv ontvanger te gebruiken.
    Zodat er gekeken kan worden, wanneer zij dat willen. En waar zij dat willen. Tevens is het zenderaanbod hierop afgestemd.

  2. Welk modem / router wordt ingezet (datasheet)?
    SNLR maakt gebruik van de Fritzbox.

  3. Is een eigen router keuze mogelijk / Is de firmware ervan vervangbaar (open / op eigen risiko)?
    Op het moment van plannen van de monteursafspraak wordt de laatste firmware geïnstalleerd. Verder staan alle poorten open en zijn de instellingen te wijzigen.
    Het gebruik van een eigen router is mogelijk alleen kan er dan geen tv meer worden gekeken. Dit moet namelijk via de Fritzbox gaan.

  4. Wat kan er op aangesloten worden?
    Alle poorten staan open en zijn geschikt voor 1000mbs. Hierop kan alles worden aangesloten.

  5. Is (bestaande) coax naar de (huiskamer) TV mogelijk of dient deze kabel vervangen te worden door een UTP kabel?
    SNLR maakt alleen gebruik van IPTV en dit kan alleen via de UTP kabel. Dus voor Ziggo klanten moeten er waarschijnlijk andere kabels komen.
    KPN/Telfort klanten kunnen dezelfde kabels gebruiken.

  6. Wat biedt u bij aanleg aan support / hulp ("monteur")?
    Bij iedereen komt een monteur een basisinstallatie verzorgen. De monteur zorgt dat het modem wordt aangesloten en alles wordt doorgemeten.
    Mocht het nodig zijn dat er kabels getrokken moeten worden is dit mogelijk. Hier zijn kosten aan verbonden en er dient een nieuwe afspraak gemaakt te worden.

  7. Wat zijn de verschillende pakket mogelijkheden en kosten?
    Al onze pakketten hebben als basis internet. Interactieve TV, telefonie en snelheidsupgrades (1000mb) zijn hier los aan toe te voegen.
    Wel heeft SNLR de mogelijkheid om tegen een meerprijs van 10,- de TV app te gebruiken. Zonder dat er maandelijks ook voor een ontvanger betaald dient te worden.

  8. Wat zijn de digitaal / interactief (aantal) mogelijkheden?
    Met interactieve TV is het mogelijk om te pauzeren, begin gemist en terugkijken tot 7 dagen. Tegen een meerprijs van €4,50 kan er tot 100 uur worden opgenomen in de Cloud.
    Er zit geen limiet aan het aantal programma’s wat tegelijkertijd opgenomen kan worden.

  9. Zijn er acties?
    Momenteel zijn er geen acties.

  10. Wat is uw zenderbeleid, o.a. v.w.b. de lokale omroepen (hier bijv. GL8)? Heeft u een eigen keuze?
    Als de regionale zenders op de juiste manier het signaal leveren, wat door SNLR wordt ondersteund zitten deze in het pakket.
    Onze technische afdeling komt hier nog bij mij op terug. Waarna ik u dit weer zal melden.

  11. Ondersteund u TV kijken via de tablet / laptop (Mac / Windows), hoe uitgebreid, wat is uw beleid?
    Onze app is er voor Android en IOS. En via elke browser is het kijken van tv ook mogelijk.
    Inclusief alle functionaliteiten die bij interactieve tv horen.

  12. Opnemen (in de cloud): hoeveel uur en hoelang? Zijn er meerdere profielen mogelijk, bijvoorbeeld als op 1 adres er meerdere zelfstandigen (in)wonen met eigen opname keuzes?
    Er kan tot 100 uur worden opgenomen. Elke tv ontvanger is aan het adres gekoppeld. Hierdoor is het dus niet mogelijk om in dezelfde woning een eigen account te hebben. Alle opnames etc zijn op alle ontvangers in de woning zichtbaar.

  13. Wanneer is uw servicedesk bereikbaar (week / weekend)?
    We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur, en op zaterdag van 09:00 tot 16:00 uur op: 088-8820300.
    Ons webcare team zit 7 dagen per week voor je klaar! Stel je vraag op Facebook Messenger of stuur een DM op Instagram.

  14. Ondersteund u zakelijke klanten en op welke manier?
    SNLR heeft geen zakelijke pakketten.

  15. Ondersteund u / staat u open voor een lokale (tech) club en hoe gaat u met nieuwe ontwikkelingen om (bijv. testpanel)?
    Hier kom ik op terug.

  16. Wie is een (commercieel/technisch) contactpersoon voor onze gemeente (Mook en Middelaar)?
    Voor uw gemeente is dat Lauran van den Boogaard of (ik) Jelle Smits.