TriNed - Antwoorden op vragen


TriNed - Antwoorden op vragen

Gewoon TriNed

[C. Knook, ambassadeur]

  1. Op welk publiek richt u zich bij voorkeur?
    De gemiddelde leeftijd van onze klant is 56,2 jaar. Klanten die nog via de coax kijken en klanten die ontzorgt willen worden.

  2. Welk modem / router wordt ingezet (datasheet)?
    Fritzbox (typenummer weten we van tevoren niet, nu is dit de 7530)

  3. Is een eigen router keuze mogelijk / Is de firmware ervan vervangbaar (open / op eigen risiko)?
    Alle poorten kunnen open. Een eigen router is mogelijk maar dan wel achter de Fritzbox. Zakelijk hebben we meer opties.

  4. Wat kan er op aangesloten worden?
    Voordeel van TriNed is dat je geen kabels hoeft te vervangen doordat wij ook gebruik maken van de coax. Alle huidige apparatuur kan dus gewoon overgenomen worden.

  5. Is (bestaande) coax naar de (huiskamer) TV mogelijk of dient deze kabel vervangen te worden door een UTP kabel?
    Nee, coax blijft gewoon bruikbaar met hetzelfde zenderpakket als op interactief, zelfs het basispakket zonder smartcard.

  6. Wat biedt u bij aanleg aan support / hulp ("monteur")?
    Volledige binnenhuis installatie van 1 uur, we stemmen hier met de klant af wat nodig is. Dus ook b.v. een kabel vervangen is mogelijk. Wij hebben een overstapservice waardoor wij de meeste providers voor de klant kunnen opzeggen. Dit betekend dat het huidige contract stopt, als onze monteur komt en dan starten de diensten van TriNed dus geen dubbele facturen.

  7. Wat zijn de verschillende pakket mogelijkheden en kosten?
    Zie in de bijlage de (particuliere) overeenkomst

  8. Wat zijn de digitaal / interactief (aantal) mogelijkheden?
    Digitaal kun je TV kijken in top kwaliteit via de coax! Je kunt enkel opnemen en pauzeren met lokale apparatuur (denk aan b.v. Humax). Interactief kan via de utp kabel, hiermee kun je ook terugkijken, pauzeren, opnemen in de cloud etc.

  9. Zijn er acties?
    1 jaar gratis fox sports, of pluspakket.

  10. Wat is uw zenderbeleid, o.a. v.w.b. de lokale omroepen (hier bijv. GL8)? Heeft u een eigen keuze?
    Ik heb een (huidig) overzicht gemaakt, zie bijgaand. Wij hebben een eigen TV platform en beheren dit. Als G8 zijn zender aanbiedt via de mediahub in Hilversum kunnen we deze zo bijschakelen

  11. Ondersteund u TV kijken via de tablet / laptop (Mac / Windows), hoe uitgebreid, wat is uw beleid?
    Ja, en ook via mobiel door heel Europa.

  12. Opnemen (in de cloud): hoeveel uur en hoelang?
    Zijn er meerdere profielen mogelijk, bijvoorbeeld als op 1 adres er meerdere zelfstandigen (in)wonen met eigen opname keuzes? 100 uur, wordt 6 maanden bewaard en je kunt 6 streams (zenders) tegelijk opnemen. Je kunt geen aparte opnames doen, mits dat je lokale apparatuur hebt staan.

  13. Wanneer is uw servicedesk bereikbaar (week / weekend)?
    Ma. t/m vr van 08.00 tot 21.00 uur, Zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur. Buiten deze uren zijn wij bereikbaar via een voicemail systeem. Ook zijn wij altijd bereikbaar via Facebook Messenger. Gemiddeld nemen wij de telefoon op binnen 48 seconden op onze klantenservice.

  14. Ondersteund u zakelijke klanten en op welke manier?
    Via een eigen zakelijke klantenservice. Afhankelijk van het SLA pakket. In elk geval hebben we een SLA van 4 uur binnen kantoortijden.

  15. Ondersteund u / staat u open voor een lokale (tech) club en hoe gaat u met nieuwe ontwikkelingen om (bijv. testpanel)?
    Wij staan altijd open voor innovaties en nieuwe ideeën.

  16. Wie is een (commercieel/technisch) contactpersoon voor onze gemeente (Mook en Middelaar)?
    Lauran van den Bogaart, Commercieel Manager.