Planning en proces

Inloopavond 3 juli 19:30-21:00 
De eerste bijeenkomst staat vooral in het teken staat van 'ophalen' van wensen, suggesties en aandachtspunten van de aanwonenden van de Kerkstraat. 

Hierna gaat de gemeente (in samenwerking met bureau Cleverland) aan de slag met het maken van een schetsontwerp. 

Inloopavond 2 - 17 oktober 
De tweede bijeenkomst staat vooral in het teken van informeren en terugkoppelen van de eerder opgehaalde informatie aan de hand van het uitgewerkte 'schetsontwerp'. We leggen uit welke oplossingsrichtingen er zijn gekozen en waarom. Ook halen we nog aanvullende reacties op. 

Hierna gaat de gemeente (in samenwerking met bureau Cleverland) aan de slag met de uitwerking van het definitieve inrichtingsplan.

Inloopavond 3 - 11 maart 
De derde en laatste bijeenkomst is gericht op het 'informeren' aan de hand van het 'definitief inrichtingsplan'. We halen daarbij de laatste reacties op die mogelijk nog van invloed kunnen zijn op het ontwerp.

Vervolg 
In het tweede kwartaal van 2025 kiest de gemeente een aannemer. De werkzaamheden starten waarschijnlijk in het najaar van 2025.

*De informatie die we geven tijdens de inloopavonden, komt ook op deze projectpagina. Ook kunt u via deze projectpagina uw suggesties / ideeën / aandachtspunten delen via het digitaal reactieformulier (wanneer u niet aanwezig kunt zijn op de inloopavond).